OFERTA
15507
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15507,bridge-core-2.7.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-26.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive
 

NASZA OFERTA

Nasza firma proponuje administrowanie Państwa budynkiem w sposób, który zapewni jego prawidłowe i zgodne z prawem funkcjonowanie.

W szczególności oferujemy Państwu:

  1. Prowadzenie księgowości wpływów i wydatków Wspólnoty oraz przygotowanie zestawień księgowych w okresach miesięcznych, a także przygotowywanie rocznych rozliczeń celem przedłożenia na zebraniu Wspólnoty;
  2. Rozliczanie opłat z tytułu bieżącej eksploatacji (rozliczenie zużycia wody i inne), a także dokonanych konserwacji i remontów w proporcjach wynikających z udziałów poszczególnych członków Wspólnoty w oparciu o ustalone przez zebranie Wspólnoty zasady oraz informowanie wszystkich członków Wspólnoty o obowiązujących ich opłatach;
  3. Monitorowanie wpłat oraz dbałość o terminowe regulowanie wszystkich zobowiązań z tytułu eksploatacji budynku, a także kontrolowanie płynności finansowej Wspólnoty;
  4. Zbieranie corocznych, aktualnych propozycji ubezpieczenia budynku i wybór najkorzystniejszej oferty;
  5. Przygotowanie planu remontów i budżetu Wspólnoty na bieżący rok celem zatwierdzenia przez zebranie Wspólnoty;
  6. Kontrolowanie terminów oraz zlecanie niezbędnych przeglądów okresowych i kontroli technicznych budynku;
  7. Prowadzenie dokumentacji technicznej, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym;
  8. Rozpoznanie rynku w zakresie firm wykonujących usługi związane z funkcjonowaniem budynku i w zakresie wyboru technologii wykonania konkretnych prac, zbieranie ofert wykonawców prac remontowych w budynku, prowadzenie z nim negocjacji cenowych;
  9. Prowadzenie bieżącej administracji budynku – dokonywanie przeglądów stanu higienicznego posesji, nadzorowanie pracy firmy sprzątającej, wywozu śmieci, natychmiastowe usuwanie awarii i ich skutków oraz wykonywanie innych czynności związanych z codzienną eksploatacją budynku;
  10. Kontrolowanie pracy firmy ochroniarskiej świadczącej usługi na terenie nieruchomości;
  11. Prowadzenie bieżącej obsługi informacyjnej właścicieli lokali w sprawach dotyczących części wspólnych, jak i dla indywidualnych lokali, w tym przygotowywanie i wydawanie dla urzędów zaświadczeń w stosunku do właścicieli lokali w zakresie przez nich wymaganym;
  12. Bieżąca obsługa zebrań obejmująca przygotowywanie i zwoływanie zebrań wraz z zawiadamianiem członków Wspólnoty, protokołowanie, zbieranie i liczenie głosów;
  13. Reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej;
  14. Przygotowywanie i opiniowanie uchwał Wspólnoty;
  15. Bieżąca obsługa windykacyjna, a w konieczności przygotowywanie pozwów dla zadłużonych członków Wspólnoty lub zlecanie prowadzania spraw sądowych przez Radcę Prawnego;
  16. Przygotowywanie planu zarządzania nieruchomością długoterminowego zgodnie z potrzebami Zarządu i mieszkańców;
  17. Wykonywanie wszystkich innych prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Wspólnoty

Jesteśmy do dyspozycji mieszkańców w naszym biurze,
gdzie każdy mieszkaniec jest na bieżąco obsługiwany

Nasi specjaliści biorą czynny udział w uporządkowaniu spraw związanych z przejęciem nieruchomości od poprzedniego Zarządcy Nieruchomości – szczególną uwagę zwracamy na braki w przekazywanej dokumentacji techniczno-administracyjnej.

Jesteśmy do dyspozycji mieszkańców w naszym biurze, gdzie każdy mieszkaniec jest na bieżąco obsługiwany. Biuro mieści się przy ul. Sienkiewicza 38 i czynne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, we wtorek 9:00 – 17:00.

Proponujemy również Państwu opiekę indywidualnego administratora. Dostępność, wygodę oraz poprawę poziomu obsługi gwarantujemy poprzez często obecność na nieruchomości, osobiste dostarczanie do mieszkań książeczek, zaświadczeń i korespondencji. Jesteśmy dostępni dla Państwa również za pośrednictwem kilku linii telefonicznych i poczty mailowej.

Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami usługowymi działającymi w branży budowlano-instalacyjnej. Reagujemy szybko oraz skutecznie na Państwa interwencje i prośby. Informujemy mieszkańców poprzez ogłoszenia, maile o awariach i terminie ich usunięcia.

W zakresie propozycji ubezpieczenia nieruchomości, korzystamy z usług kilku towarzystw ubezpieczeniowych. W celu uniknięcia prowizji pośredników, nawiązujemy kontakt z przedstawicielami tychże towarzystw.

Prowadzimy postępowania sądowe w trybie upominawczym i nakazowym. Ponadto współpracujemy z Kancelarią Radcy Prawnego oraz Kancelarią Prawną specjalizującą się w zakresie nieruchomości.

Mamy nadzieję, że pozwolicie nam Państwo wykazać w praktyce korzyści płynące ze współpracy z nami. Osiemnastoletnie doświadczenie wynikające z nieprzerwanej obecności na łódzkim rynku, jak również kwalifikacje zawodowe pozwalają nam zapewnić wysoką jakość świadczonych usług, a uzyskane przez nas referencje dają gwarancję racjonalnego, bezpiecznego a zarazem efektywnego gospodarowania Państwa środkami finansowymi.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.